Lördag & Bakluckeloppis

Ja då var man uppe tidigt idag igen för att göra sig iordning för loppis, var uppe i Malköping strax efter 8.00 och det var redan mycket folk som hade kommit många är där redan kl:07.00 och packar upp . Fick stå i solen hela dagen och sålde bra måste jag säga, fick iväg mycket kläder & skor men så var jag billig också det finns ju dom som bara åker omkring och dom är mycket dyrare. När klockan var 13 så packade jag ihop visserligen var det 1 timma kvar men man märker att efter 13.00 så minskar det med folk, skulle ju själv ta mig en sväng och se om det fanns något intressant och jag köpte en mjölkkagge(se bilden). I dag tjänade jag 800:- var av 400:- är Sophia för mycket att kläderna var henne`s.
Skall ner till grannarna och äta Kräftor i kväll och i morgon blir det att hälsa på svärsonen Petter på Julita Värdshus och äta lunch så vi får se vad han har lagat till även Carolina är där.
Första bilden är mitt bord.

                En sådan köpte jag fast blankare som jag har satt en Kryssantemum i.


Här är vi hos Uffe & Gunilla och äter kräftor eller vi har nyss ättit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0