Roligt men Trött

Ja det känns att jag inte är van att gå upp klockan 05.10 men man vänjer sig snart och tänk nu får jag också längta till att det " snart är helg ". Åkte hemmifrån klockan 06.00 och var i Södertälje klockan 06.50 så det gick smidigt behöver ju inte köra genom Södertälje utan svänger av vid Scania rinken. Jag började med att duka fram för frukost som serveras kl: 8 till 9.30 och det var ju inga problem efter som det gjorde jag ju i 7 år på Jetpak och det var nästan samma frukost och efter det var det att börja med råkostsalladen och det skulle göras 12 olika . Ingen rast & vila men han med en fika inna lunchen skulle plockas fram och kl: 11.00 till 13.00 så är det fullrulle hela tiden. Helt plötsligt när jag tittar på klockan var den redan 15.45 men vart tog dagen vägen. Fötterna värker lite och jag är super trött kommer att bli en tidig kväll :) Nova är också trött......

 Kommer ni ihåg denna kille ??? han kommer att komma till mig tidigt i kväll...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0