Söndag & tittat på hus....

Ja det är inte klokt vad helgen går fort.... I fredags efter jobbet åkte jag till Stockholm och jag skall sova hos Carolina, plockade upp henne på Fridhemsplan och vi åkte till Ki Mamas och åt Sushi och gud så gott det är.
Sedan åkte vi hem till Jenny & Sakis & lämnade över tomatplanta , paprika & peppar plantor som jag har drivit upp. Gossa lite med Leon och jenny berätta är dom troligt vis väntade barn och vi får väll hoppas att denna gång blir det en tjej om allt går bra. Hämta Sophia på Grönan hon jobbade till 21.00 körde henne hem och vi åkte hem till Carolina.

Lördag vaknade vid 8-tiden gjorde mig iordning och gjorde frukost till oss. Vid 10-tiden begav jag mig i vär till mamma för att hjälpa henne flytta, var där från 10.30 till 19.20 var hemma strax före 21.00 och var dö trött. Danne gjorde varmasmörgåsar med ny plockade kantareller som vi åt med en kall öl till SUPER GOTT.

Söndag sov till nio var trött, i dag gjorde Danne frukost, kaffe,ägg & bröd. Vi var med Micke & Anneli och titta på hus ett som dom var intresserade av , jag sa till Danne vi köper deras det är ett sådant fint hus som ligger inne i Malmköping men kom på att det inte går för NOVA (katten våran) vägrar nog flytta..  Snart börjar filmen på 4.an och vi skall äta kräftor som Danne & Uffe fick i Lördags.




Kommentarer
Postat av: Sophia

Omg gjorde pappa frukost :O ;)

2009-08-31 @ 12:05:38
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0