Denna dag kunde ha fått slutat bättre.

Ja nu är det snart bara 1 dag kvar på detta år och det kunde ha ett bättre slut.
I morse när jag gick upp så trodde jag ju inte att dagen skulle sluta så här !!!!!!! Ute var det -20 grader men bilen var varm tack gode Gud för att det finns kupe värmare. Kom till jobbet strax före sju och idag är det gröt lunch och det kommer inte vara så mycket folk. Ja när klockan var 10.30 fick jag reda på att i dag var min sista arbetsdag kan ju säga att jag var väll lite berädd på det men ändå inte. jag tycker det är så tråkigt för jag har verkligen tyckt det var roligt med alla Telge Energi människor som jobbar där och med Paul & Fredrik vi funka så bra tillsammans. Så nu är man tillbaka i det arbetslösas system, jag önskade att detta år kunde slutat bättre men men det är bara att kavla upp armarna och hoppas att 2010 kommer att bli ett bättre år.
Så nu kommer jag nog att vara mer aktiv och skriva om min vardag så jag får tiden att gå.
Jag önskar er alla som läser min blogg ett GOTT NYTT ÅR...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0