Måndag 2009-07-06

Vaknade skapligt i dag och vädret var ok, i dag skall jag upp till Stockholm och hälsa på mina underbara ungar alla 6 stycken. Gjorde mig i ordning och hade bestämt mig för att först besöka mina kära g:a arbetskamrater på Jetpak för det var ett tag sedan jag var där, kom dit vid 11.30 så det blev lunch först med Agneta & Carina. och vi han prata om allt möjligt. var kvar till 14.30 och då åkte jag till carolina hämtade upp henne för att sedan åka till Sophia & Fabian, vi skulle gå på bio och sedan äta något efter. jag vet inte när jag var på bio senast men det är nog  över 4 år sedan blir inte att man går på bio här där jag bor så detta skulle bli roligt. Vi åkte till Heron City för att se The Proposal med Sandra Bullock, den var en lättsam film och man fick skratta efter blev det Pizza Hut och det var väll så där. Sen blev det det hemgång till Carro där jag sov vi slappade ett tag i soffan men sedan blev det sängen.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0