Redan Måndag !!

Ja jag tänker skriv vad vi gjorde i går(Söndag) för nu är klockan 00.10 och det redan är en ny dag. Ja så var det ännu en slappar söndag och vi gjorde inte så värst mycket mer än tvätta 2 maskiner och Danne klippte gräset. Men vi har sakt att på söndagar får vi slappa. Umgicks lite med våra grannar och laga mat som man alltid måste göra men sedan blev det TV:en för Danne och datan för mig, vi satt i var sin hörna i soffan. I dag måndag skall jag åka till STHLM och träffa mina döttrar,  vi skall ha en Mor och Döttrar dag, vi skall gå på bio och äta ute det skall bli roligt att göra något bara vi 3 och jag vet inte när jag var på bio sist. Men det blir först att besöka g:a arbets kamraterna på Jetpak och jag måste ju förstås träffa gull ugnen Lèon. Nä nu väntar sängen så jag kanske skriver igen vad jag gjorde denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0