Tisdag 7/7-09

Det första jag vill skriva är GRATTIS Lèon som fyller 8 månader i dag.








Vakna redan kl:07.00 men somnade om ett tag till men sedan var det dags för kaffe & smörgås. I väg till Jenny,Sakis och så klart Lèon där blev det kaffe och hembakade bullar som Jenny hade bakat dom var mycket goda. Vid 13-tiden så for vi jag, Carro & Sophia hemmåt men vi kom så långt som till Skärholmen för jag skulle in på IKEA och handla men att jag inte lär mig någon gång, ja jag skulle ju bara handla en wokpanna à 50:- men kvittot slutade på 350:- hm hur gick det till kan man ju undra men så är det när man har barnen med sig, storhandlade i S-tälje för att sedan komma hem vid 15.30. Carro skulle laga maten i dag så det blev wok med färska grönsaker och kyckling mycket gott. Resten av kvällen har vi tittat på Minnesstunden för Michel Jackson & programen efter med denna stora artist måste säga att tänk om alla som pratar så gott om honom nu kunde säga det då han var i livet tycker att minnesstunden var mycket fin och man blev berörd. Michel var min stora idol då jag var yngre och mitt rum var tapetserad med honom och jag är glad i dag att jag har mina LP skivor kvar. Han var mannen som inte ville bli stor han är Peter Pan. R.I.P Michel Jackson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0