Torsdag 23/7-2009

Det är inte klokt vad veckorna går och man förstår inte vad som gör att det går så fort , man vill slå ner på takten så att inte livet rullar på för fort. Dessa dagar som har gått har det inte hänt så verst mycket få se nu vad har jag gjort ?
Tisdags var Danne i pumphuset i flera timmar så jag plockade lite inne men när det var klart tog jag fram boken jag läser nu " Mia`s Systrar" har läst dom andra böckerna. Kan ju säga att Asyl fängslade mig mycket jag lus läste den när den kom men för ett tag sedan så var det en massa skriverier i tidningen om att det som stog i boken inte stämde helt .
Sedan kom en g.a arbets kamrat till Danne från Sthlm och skulle hämta något som jag nu inte kommer ihåg vad det var.
Resten av dagen läste jag.
Onsdagen kom med sol det var skönt och Carolina kommer hit så vi få rå om henne ett tag. På Fredag till Söndag är det Malma Marknaden med över 300 knallar och Tivoli så på lördag skall vi inn och festa lite. Men nu Onsdag på kvällen skulle jag vara värd för Friskis&Svettis så Carolina hängde med och gympade, hon var duktig det var full rulle på henne i en timma. När vi kom hem åt vi ny plockade blåbär & grädde och gud så gott det var. I dag är det då Torsdag kanske skall vi måla altanen men det beror på vilket väder det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0