Forsättning på Lördagen...

Jaha nu är jag igång igen det råder ett lugn över området och så har det varit hela dagen. I dag har det inte hänt så mycket det var inget bra väder på förmiddagen men senare kom solen och blå himmel. Danne fixade kattluckan men tyvärr så kunde vi inte sätta in den nya ytterdörren fattades lite saker. Sedan så passade jag på att tvätta då solen tittade fram så kläderna torkar, och sedan har jag letat efter lite saker på Blocket men hittade inte det jag sökte efter. Jo jag hittade en gammal CD skivar med foton på från 2003 då vi köpte Nova katten våran men gud så liten och söt hon var.  Har tittat på Sommarkrysset och nu är det fotboll och det är jag inte intresserad av så jag får väll titta på film på datan. Önskar er godnatt .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0