Slappar Söndag.....

Hej hej i denna underbara sol och denna slappa söndag i dag vid klockan 07.00 i morse var det blåhimmel och sol men senare på förmiddagen så kom det en stört skur som hete duga allt blev blött igen. Men som man säger "efter regn kommer solsken" och det kan jag lova att det kom, har varit ute och ordnat i trädgårds landet där det växer så det knakar likaså mina blommor finns inget skönare än att få påta i jorden. Sitter nu på altanen och skriver i solen och veckan som kommer skall ju bli kanon fin och jag hoppas det håller i sig till helgen då Sophia & Fabian kommer.
Händer inte så mycket mer i dag än att jag nu skall sätta mig till rätta och läsa min bok och Nova våran katt gör mig sällskap. Ni får ha en forsatt bra söndag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0