Sol och åter Sol

Hej ja det är helt otroligt i morse då jag gick upp  06.30 kunde inte sova det är så varmt titta på termomenten som är på baksidan av huset och då var det 19 grader,  herre gud hur varmt kommer det bli i dag tro?
I väg och handla i dag innför helgen och det är skönt att ha AC i bilen, för ute är det 25 grader. Var borta ca 3 timmar och jag hittade allt jag skulle ha, köpte en sval sommar klänning och en ny bikini BH, hade tänkt att sitta på altanen men det gick inte för där är det över 35 grader  för solen ligger på där. Har fixat lite hemma eftersom vi får besök i helgen men det blev inte så mycket hade tänkt städa  men  jag orkade  inte utan satte mig i skuggan och läste. Enligt väder gudarna så skall detta väder forsätta även nästa vecka så till helgen blir det bada av . I kväll är det åter fotboll jag blir inte klok för det är ju varje kväll och man har ju ingen makt över tv:e dosan, så jag lär titta på något via datan få se vad jag skall titta på .Men innan jag tittar på datan så väntar vattningen av blommorna för dom är törstiga efter en varmdag och med solen som lyser på en blå himmel. Önskar er som läser en skön sommar kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0