SOL OCH ÅTER SOL

Oj vilken härlig dag,  vaknade vid 07.00 och det var blå himmel och sol helt underbart tog på mig träningskläderna och  på med gympaskorna och gick ut och gick i 30 min, det var så skönt att börja dagen så här väl hemma hoppa jag in i duschen och sedan blev det frukost. I väg till Flen och handla lite och det gick fort för jag ville ta vara på denna dagen så efter ca 1 tim var jag hemma igen och då blev det lunch. På "göra listan" i dag står överst TVÄTTA BILEN så fram med allt man skall ha för att tvätta både utsidan och insidan men fasen vad fin den blev när jag var klar. Ja sedan var det bara att forsätta och det var att klippa med grästrimmen. Helt slut efter det med tanken på att solen bränner så en kall dricka i skuggan var skönt och blev sittande där tills Danne kom hem vid 16.45. Ja och då var det dags att laga mat och det fick bli färskpasta med kasslersås med vitlök & basilika och efter det baka jag muffins.
Händer inget mer än att vattna blommorna när det blir lite svalare ute och sedan soffan....
 

Tänk att i dag för 21 år sedan låg jag på Sös BB och väntade på att ett barn skulle komma , för i morgon så fyller Sophia 22 år det är inte klokt vad tiden går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0