Tosdag 2009-06-18

Godmorgon på er som läser detta. Har nyss ätit en frukost och solen är framme det är helt underbart ute och jag håller tummarna att vädergudarna är med oss i morgon då det är Midsommarafton. I dag skall  jag göra en godgärning med att hjälpa en granne och klippa henne`s gräsmatta hon är 78 år och orkar inte det själv, och göra fint innför morgondagen då hon får främmande. senare i dag kommer Svärmor(Mona) & Affe med husbilen för att fira midsommar med oss. Här på Strömshammar där vi bor har föreningen varje år anordnat allt runt midsommar och det är mycket folk.
I dag vill jag Gratulera min systerdotter Jenny som är mamma till underbara Lèon hon fyller 27 år. ja nu får det räcka så länge skriver senare i kväll.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0