Snö som faller.....

Ja jag vet att jag inte skriver varje dag och jag ser att mindre folk är inne på sidan och läser, men det händer inte så mycket i veckan man jobbar kommer hem äter och slappar i soffan och sedan i säng och klockan 05.00 är det dags för en ny dag. I går åkte Danne på kurs till Helsingborg, så jag & Nova var själva här ute i skogen. I dag kom han hem igen min lilla gubbe och det är skönt är ju inte så van att sova ensam har man delat på sängen i snart 35 år så är det svårt att somna själv.
I sommar skall hela familjen åka till USA på bröllop närmre bestämt till San Francisco och det är Suzanne & Mark som gifter sig , så nu i vinter har vi något att längta till. Vi skall självklart ta flyget från Califonien till Las Vegas och vem vet kanske Danne & Jag gifter om oss i något litet kappel med Elvis som präst ( ha ha ).
Ha en trevlig kväll.

Det blivade brudparet.



Självklart skall vi åka en sådan här.



Och dricka en riktig San Francisco


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0