Tidig uppgång och 1 års kalas i dag

Godmorgon på er. I dag blev det tidig uppgång vid 6.30 och det är inte klokt för det är Lördag och jag kunde ha sovit längre men det är som att min kropp är ut vilad vid denna tid , fast det är klart har man sovit i 10 timmar så är nog kroppen utvilad. Tycker det är så skönt att gå upp och vara själv på morgonen kokar mig en kopp kaffe och tittar på TV:e, måste väll säga att jag är tycker om att titta på Tv:e. I dag fyller min lilla PRINS 1 år och det är inte klokt vad detta år har gått fort , mins dagen då Jenny ringde och talade om att dom väntade barn det var en glädjens dag nu skulle jag bli " Plast Mormor ". Undrar ni kanske varför " Plast Mormor" så är det ju min systers dotter och hon är Mormor men Jenny har alltid varit som en tredje dotter till oss. Så idag skall vi upp till Stockholm på barn kalas och i går slog jag in paketen han skall få. Skriver i morgon hur kalaset gick plus bilder.




Min Syster , Min Mamma & Jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0