Ja så var det redan Söndag

Har inte blivit av att skriva här på en vecka fy på mig, men är så otroligt trött på kvällarna. Denna vecka har det inte hänt så mycket har jobbat och stor trivs med det jag gör. Den 14/ 11 är det firma fest i Linköping det skall bli roligt. I Fredags kom ett par från Katrineholm för att titta på bilen(g:a Bettan) och mannen han kröp runt bilen och titta sedan tog dom en sväng, kom tillbaka och gav oss ett pris ( visseligen under det vi hade satt) men vi tog det och bilen tog dom med sig.
Lördag blev en tripp till Uppsala för att titta & prov köra en Audi A3/2007, oj vilken bil man satt skönt, gick bra och den är blå. Efter lite snack med säljaren tog vi i hand om ett pris (vi pruta priset lite ). Och jag fick köra nya Bettan hem mot Sörmland. På kvällen kom 2 av våra många vänner hem på middag och sedan så såg vi på matchen mot Danmark och inte blev man glad men jag bryr mig inte så mycket VM eller inte ??.
Söndagen regnade och jag tog mig en tripp i nya Bettan till Eskilstuna träffa en f.d arbets kamrat, titta runt i affärerna och det blev lite nya kläder också. Den kommande veckan kommer jag inte skriva men det är en rolig vecka som kommer, på Onsdag skall jag & Paul på Kista mässan så det skall bli roligt, sova his Carolina och till helgen skall vi till Örebro för att se på Hjalmars revy , middag och bo på Hotel. Så det kommer bilder och text under nästa vecka.
Ha nu en trevlig kväll .

Nya Bilen (Bettan)
NATTI NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0