Regnig Lördag

Har nu kommit hem efter har varit i Stockholm och det har regnat hela dagen nästan. I går var det middag hos Jenny , Sakis & Lilla Lèon det blev Tacos och mycker gossande med Lèon. Men oj vad tiden går fort när man ser Lèon han pratar och är glad hela tiden och är i farten hela tiden inte än lugn stund. Vi hade så trevligt roligt att träffa alla Carolina, Sophia & Fabian var också med. Vid 22-tiden somna han in i mamma jenny`s famn efter att ha fått välling. Jag & Carolina åkte hem till henne titta på tv:e och bara slappa ihop. Somna vid 00.30.

Lördag. Vaknade kl.08.30 och hade sovit så bra , gick upp och tog en durch medan Carro sov vidare och sedan åkte vi till en brödbod i G:A Enskede för att köpa ny bakat bröd och hem och åt frukost. Sedan åkte jag hem till mamma för att hjälpa henna att göra i ordning i lägenheten som hon nyss har flyttat in i. Var hemma vid 18.30 och det är inte klokt vad jag längtar hem när jag är borta och det är sååå skönt att vara hemma.
Hemma sprakade brasan så det var skönt att komma in i värmen.
Kram på er :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0