För 26 år sedan blev vi föräldrar för 1:a gången....Kalas..och små blir stora :)

Ja det är inte klokt vad tiden går fort, i går för 26 år sedan blev Danne & Jag föräldrar för första gången . För den 1/9 1983 föddes Carolina så det var hennes födelsedag i dag (Tisdag). Ja jag var 23 år och Danne 24år då vi blev föräldrar.

Översta bilden är på mig sommaren 1983 och väntade Carolina som synäs. nästa bild är Carolina några timmar gammal och sista korten är på hennes 1 årsdag.

Kalas för Carolina.

Vi lagade Tacos till middag och sedan blev det prinsesstårta.Sedan kom  Nathali , Ciss, Sophia,
Fabian, Sakis och Jenny men också Leon.  Cissi var den som gick sist hon gick  runt 22.30, Carro & Jag la oss på soffan för att se på TV:e  var av att jag somna. Carolina tyckte födelsedagen blev så bra fast inte Petter kunde vara med .



Ja nu börjar damerna bli stora, dom översta bilderna är när dom är små och dom undre är  på dom nu .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0