Redan Söndag

Jaha så är det redan Söndag inte klokt vad tiden rinner iväg och i morgon är en ny dag och arbets vecka.
Ja vad har hänt den gångna veckan ? jo var ju uppe i Stockholm i Tisdag`s då Carolina fyllde 26 år , resten av veckan hände inget,  men i går ( lördag ) kom en kär gammal ungdoms kamrat med man till oss och till lika min chef ( marjo & Bernt ) vi hade det väldigt trevligt vi satt du hela kvällen förutom då vi åt mussel & fisk soppa och senare på kvällen ny fångade kräftor. Fasen vad gott det är tänk att man har blivit så bortskämd med Svenska så man kan inte tänka sig äta något annat.
I går på morgonen var vi inne i Strängnäs för att titta på bil och jag hittade den jag vill ha en Suzuki SX4 så nu gäller det att "lilla Bettan " blir såld.
I dag Söndag har vi inte gjort någon ting utan bara Söndag`s slappat.
Ja vi får väll se hur morgon dagen blir.

Kram på er.

P.s saknar mina små gull ugnar



SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0