Helgen som var .

I Fredags var sista dagen på praktikplatsen men jag kommer åka ut och hälsa på tjejerna och ta en fika.
IFredags kom Sophia & Fabian ååå det är så härligt att träffa ungarna blir ju inte varje dag eftersom vi inte bor på samma ort oj det lät som vi bodde så där en 50 mil ifrån varandra men det är bara 10 mil. Danne & Uffe hade lagt ut kräftburar vid 18-tiden så Sophia & Fabian fick följa med Danne för att vitja dom vid 23-tiden och dom kom upp med ca 50 st. 
  

Lördag. Vakna vid 8-tiden satte på kaffe hurran och Danne ner och ta in kräftburarna och det blev ca 60 st så det var en bra fångst. Vi kokade dom senare och vi gjorde inte så mycket utan var bara tillsammans, Sophia & jag gjorde lite kort jag har 6 st beställda.
På kvällen åt vi nykokta kräftor super gott.







Söndag då hade vi stora städar dagen av förrådet.
Och ungarna åkte hem & jag gjorde klar korten .

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0