Man glömmer lätt.....

Ja så är vi inne på dag 2 av att ha lill prinsen här. Lèon vaknade första gången 03.30 men somnade om och 2:dra gången 07.30 men somnade om även då, jag koka kaffe satt i soffan och 3:dje gången han vakna var kl:08.30.
Idag har vi regn så vi har varit inne men på förmiddagen hade vi uppehåll så då tog vi en promenad ner till fåren som var mycket intressanta att titta på. Vi 12 blev det lunch och sedan hade vi en trött prins som somnade och vaknade inte förren vid 15-tiden. Det regna så vi lekte med bilarna som vi låna av Uffe & Gunilla och oj vad det var roligt lite mellis fick vi i oss . sedan blev det bra väder så då gick vi ut på tomten i klädda galonbyxor & stövlar var han prinsen och lekte med vattnet som samlades i basängen. Och när Danne lärde honom vattenslangen ja då hade han så roligt, vi blev nästa badade allihop jag, Danne, Gunilla & Uffe. Ja man glömmer fort hur det är att ha en 1 1/2 åring för det är ju nästan 21 år sedan Sophia var så liten och man är helt slut. Till middag i dag åt vi makaroner & stekt korv och det tyckte han om hela 3 !/2 skivor korv åt han utan problem. Strax före 20.00 blev det blöjbyte borsta tänderna och sedan sängen och välling , ja han somna nog innom 10 min så trött var han . Ja vi är nästa lika trötta men nu skall vi äta ny kokta svenska kräftor och ta en kall öl till.

Ha en bra kväll från 2 trötta Plast Mormor & Morfar


      

       



Kommentarer
Postat av: Sophia

Åååh va gullig han är, ni ser ut och ha det roligt. Ni kanske oxå behövde galonbyxor och stövlar ;P

2010-08-09 @ 23:13:14
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej Nina! Jag hoppas du gillar din nya bloggdesign som Fia bad mig göra åt dig. Skicka ett mail eller kommentera i min blogg ifall det är något du vill ändra på. :)

2010-08-10 @ 22:03:06
URL: http://carolinelofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0