Ny vecka .......

Det är inte klokt vad dagarna går fort för nu är det redan den 30 Aug och det är bara 1 dag kvar på sommaren.
Denna helg har vi bara varit hemma pulat lite på tomten och jag har gjort en massa nya kort.
I går var Danne på Årsmöte i föreningen och jag var inne och skapa kort och ute var det tråkigt väder.
Vad händer då i veckan ? nja Måndag & Tisdag skall jag bara vara hemma men Onsdag blir det Stockholm för Carro fyller 27 år och det är inte klokt va tiden går åker hem på Torsdag men vi åker upp på Fredag igen för då skall vi på Gröna Lund med Fabians föräldrar det skall bli trevligt. Tror att jag skall åka och simma i morgon men vi får se.
Ha en trevlig vecka :)
:: Kram på er ::

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0