Vad tog dagarna vägen ???

När jag hörde på radion i dag att dom sa -I morgon är det Fredag tänkte jag för mig själv att nu sa han väll fel det är ju bara Onsdag i dag !!!! Men så fel jag hade det är ju Fredag i morgon och jag undrar vart denna vecka tog vägen för det bara flög förbi. Måndag var jag och prata med en Catering företag i Flen så vi får se om det blir något sedan var jag på AF och där hände det inget( som vanligt ). Tog en sväng förbi Sagostigen och kom hem med lite nya inne krukor.
Tisdag & Onsdag har jag varit hemma och gjort en massa nya kort som kördes till Stockholm i dag .
Ja så i dag Torsdag har jag varit inne i Eskilstuna och gjort lite ärenden och det var ju ett perfekt väder för det .

Blev ett nytt Julkort ( för er som har läst innan vet varför jag gör det ). Funderar på att lägga ner denna blogg men jag vet inte får fundera på det.

Så i morgon är det då Fredag så vi får se vad vi hittar på i helgen.
Ha det gott och du lämna en liten komentar det gör mig GLAD.

Här kommer det lite bilder

    

    

Så Julkortet där temat var VITT


Kommentarer
Postat av: Tina

Jättefint julkort i bara vitt:)

2010-09-12 @ 14:58:16
URL: http://www.tinaspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0