Glad glad åter glad och i morgon Kungligt bröllop.....

Hej hej när jag kollar statestiken på min hemsida ser jag att den ligger mellan 8-13 besökare som tittar in men ingen vill skriva i komentaren förutom dottern min. Kom igen nu och skriv något så gör DU mig glad...

Ja denna vecka har det hänt en hel del , har handlat upp ett lager med Scrapbooking matrial och skall ha det i presentbutiken på Sagostigen.
Har varit hos Vuxenskolan i Flen och skall ha 3 kurser där i Höst i Scrapbooking det skall bli jätte roligt och jag kommer att ha en tjej grupp på ungdomsgården 1ggr/veckan och skall scrapa och ev göra smycken sedan skall jag besöka campingen men har inte hunnit denna vecka. Har fått JA från AF att vara på Sagostigen till den 22 Aug.

I dag skall jag till Stockholm visserligen smäller det i morgon mellan Viktoria och Daniel men jag tänker inte ta mig till stan, skall till Jordbro och börja städa mamma`s lägenhet och försöka få lite ordning på vad som skall kastas och vad som skall sparas. Sova hos Carro och åka hem på Söndag.

Ha en bra helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0