Måndag & redan v.25 inte klokt

Ja det är inte klokt vad veckorna går fort men så är det väll när man inte har ett jobb och man ser fram imot sem 4 veckor för då håller man reda på veckorna.
I dag har jag varit på banken och betalt räkningar som min avlidna mor hade fått. Och vilket härligt väder det har varit i dag sol sol och åter sol härligt.
I Torsdags gjorde jag ett Dopkort som Sophia & Fabian skulle ha på lördagen då Fabians lill kusin döptes. Jag gjorde mitt första dopkort som en klänning (se nedan)

Har idag innhandlat två nya burkar , fick ju en av Sophia & Fabian förra Fredagen ( se nedan )
I morgon skall jag göra nya kort så vi får se vad jag får för insperation till dom.






Kommentarer
Postat av: Sophia

Dom har fina dom där burkarna :)

2010-06-21 @ 21:58:09
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilket jättefint dopkort, vi ska på dop om två veckor, kan man beställa ett kort av dig tills dess? Det är Anna och Uffes yngsta Noah som ska döpas.

Skulle du hinna göra ett kort till oss?

Hör av dig

Kram Lena

2010-06-23 @ 10:34:31
Postat av: Anonym

Nu är det så att jag känner två Lena men jag tror att det är lena i Bollmora eller ???

2010-06-25 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0