Helgen som var

Japp i Lördags var jag på Scrapbooking träff i Eskilstuna, det började kl:09.00 och höll på till 21.00. Vi var väll ca 31 st . Var helt slut när jag kom hem vid 22-tiden så det blev sängen.  Detta är lite nya kort som jag har gjort.
 2 3  4 

Kort 1 är det kortet jag vann en utav utmaningarna på träffen och kort 2 är det jag gjorde under dagen.
Kort 3 Är Bokmärkes kort ( man har i boken )
Kort 4 Är ett litet kort man kan sätta på ex: blombutteter.

Söndag mådde jag inte bra lite problem med gallan så jag låg i sägen hela dagen tills vi skulle åka och rösta.
Sedan blev det en tidig kväll , för det blir en tidig Måndag.

Måndag och 1:a dagen som jag jobba. Gick upp 05.00 åkte hemifrån kl:05.40 till Gnesta för att ta tåget kl:06.30.
Var på Jetpak i Stockholm ( ja min g:a arbetsplats ) strax före 08.00.
Det blev en hel del glada ansikten och kramar , det är så härligt att få komma tillbaka visserligen 1 mån i taget men jag håller tummarna att det finns att göra ett par månader.
Slutade 16.30 och var hemma vid 18.30 visserligen kan detta tyckas lång res väg men med tanke på att det inte finns några jobb här där jag bor så gör det mig inget att åka bil & tåg .
Nä nu väntar sängen snart så Hej då.

Kommentarer
Postat av: carola

Alltid skönt att ha ett jobb att åka till.

Hoppas att du får vara kvar länge.

2010-09-27 @ 18:18:50
URL: http://comscrapohandel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0