Lördag & vi pysslar

Ja idag pysslar vi på varsitt håll fast vi är hemma. ja jag har ju min egen "Arga snickarn" fast min gubbe är inte arg så han har nu gjort klart byggnaden på lill huset och håller nu på med att göra en trappa.
Jag håller på att plocka med mina saker i hobby rummet och skall göra ett flaskkort som en av våra grannar har beställt.

Här kommer bilder på min lilla snickare <3
   

Så här såg det ut först ( titta bakom blommorna)



Nu ser det ut så här.



har även gjort ett Julkort till blev så där tycker jag Inte super nöjd.

 

ha en bra Lördag Kram på er


Kommentarer
Postat av: bili

Skönt att höra att andra har gubbar som kan hantverk :) Läste i tidigare inlägg att du fått jobb i 3 mån. Så kul, kanske en ljusning, men tråkigt att du måste pendla. Men inget ont som har något gott med sej, sägs det. Ha´en trevlig fortsättning på helgen.

2010-09-11 @ 15:23:43
URL: http://kortfonstret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0