Nu blev det Söndag

Oj vad tiden rullar på för 12 minuter sedan var det Lördag men jag glömmer bort tiden då jag får stå i mitt hobby rum och fnula med mina kort & lådor. Ja denna vecka som varit har jag ju jobbat och tänk att man kan tycka det är så roligt att få gå till ett jobb. För 3 år sedan tyckte jag lite annurlunda men att få känna -att någon behöver mig är STORT med tanke på att man har x:antal år kvar i arbetslivet innan men blir för gammal & skruttig och ingen vill ha en längre. Så i Måndags blev jag långpendlare som så många andra, min väckar klocka ringde 04.50 och det var länge sedan den gjorde det men upp kom jag, så i väg rund 06.40 med bilen mot Gnesta och penndeltåget mot Stockholm. Träffa upp Sophia som också skall jobba med mig på Centralen och sedan var vi på plats, Ååååååå va det var roligt att träffa alla härliga goa g:a arbets kamrater igen så jag har saknat er. Så har veckan rullat på och jag har varit trött på kvällarna så jag har verken  orkat blogga eller scrapat, men skall jobba må-to i stan och fredagar hemma. Håller tummarna nu bara att jag får vara där mer i en denna månaden  men vi tar en månad i taget. Har scrapat hela lördagen det är så roligt och har så smått börjat att göra julsaker för att ha att sälja på julmarknaden 1:a helgen i Dec. Men nu väntar kudden så sov gott på er.
Och i morgon lägger jag ut lite bilder.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0