Tisdag och det blir en bra dag

I dag var jag uppe strax för klockan 06.00 för jag har bestämt mig för att åka och simma på Tisdagar då simhallen öppnar 06.30 , så jag var där vid 06.45 och det var så lugnt och skönt där. Simmade & basta och var klar vid 09.00 och var redå för att handla och åka hem för att äta en god frukost.
I dag har vi blåhimmel och sol så jag skall ordna lite på tomten och plocka ihop det som skall kastas på tippen i morgon. På Fredag skall jag in till Lernia och träffa en person och se om dom har någon utbildning jag kan gå på, vill gå en ekonomi kurs så vi får se.

Ha en bra dag // Nina

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

Hallå där.

Ser att jag har fått en ny följare, Välkommen till mej. Alltid roligt!!

Har kollat in din blogg och du har en härlig blogg med variation, både med alster, foton och det skrivna ordet :)

Här kommer jag att titta in fler gånger.

Ha en bra dag "lill lördag"

Kram, Britt-Inger

2010-09-08 @ 10:47:47
URL: http://www.bimsanskrussiduller.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0