Onsdag & en regnig Torsdag

I dag har vi slappat på förmiddagen, gjorde pannkakor till lunch och sedan iväg för att handla kattfoder till Nova.
Det har varit en bra dag i dag Sophia har legat och solat på verandan, jag & Carro satt i skuggan och spela spel. 2 tvättmaskiner blev tvättade och sedan forsatte vi spela Fia med knuff alla 3 och jag vann:)
Till middag så stekte Carro ströming och till det färskpotatis och skirat smör men jag äter inte strömming så jag åt kallrökts Lax med färskpotatis.Resten av kvällen blev slappa framför TV:enoch det blev en tidig kväll för oss alla.

Torsdag i dag Danne har en arbetsdag kvar sedan sem i 4 veckor. När jag tittar ut genom fönstret kan man tro att det är i Sep för det regnar och blåset inget skönt ute så när jag har fått upp ungarna skall vi baka bullar, för det är en perfekt dag att baka på. I kväll skall jag & Carro åka till Nynäshamn och hämta Suzanne och hennes fästman Mark, ja Mark fria till Suzanne i förrgår bland Raukarna så nu är dom förlovade och skall väll gifta sig nästa år så nu får man väll börja spara pengar så man har råd att åka till USA på bröllop. Klockan är nu 8.00 men låter dom sova lite till så jag åter kommer senare i dag och med bilder på baket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0