ESKILSTUNA I DAG

Godmorgon alla glada som läser detta. Ja i dag var jag uppe kl,06.00 och solen sken och blå himmel kunde inte ligga kvar då, utan på med träningskläderna och på med skorna så iväg på en 20 min promenad. Här där jag bor så är det ingen trafik och det ända man möter är djuren i skogen och tänk man hör en massa fågel kvitter,jag gick varje morgon i Stockholm också men det här är njutbart vilken NATUR....Ja vad händer i dag !!! jo just det skall ju på 2 studiebesök i Eskilstuna så jag kommer skriva i kväll hur det var. Nu är klockan 07.22 och måste göra mig iordning.Så ha en bra dag och här kommer lite bilder från i morse.


Ja detta är då vid 06.10 man är ju ny vaken

Naturen



Frukost och ny plockade Liljekonvaljer.


Sedan hittade Nova tvättkorgen och hoppade i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0