FREDAG ÄNTLIGEN.......

Tänk om man kunde sommna om när Danne gått ur sängen för då var klockan bara 05.20, men icke sa nicke låg där och vred mig och önskade att mina ögon skulle falla ner och jag sommna om. Men efter ett tag så gick jag upp efter att ha legat och vridit mig i 20 min och Danne tittar på mig och säger -men gå och lägg dig. Väl uppe så öppnade jag ytterdörren och solen strålade och fåglarna kvittrade dagen kunde inte strarta bättre ?
I väg till kursen i dag blir en kort dag , ja den blev kort började 8.30 slutade 11.30. Åkte till Strängnäs och handla .
I morgon har Danne & jag fullt upp, först skall vi till Sophia & Fabian för att Danne skall lägga trallgolv på ballkongen sedan bär det av till Leon`s barndop i Katharina Kyrka för att sedan åka till Upplands Väsby (Farmor & Alf bor där)för att hämta våran nya ytterdörr. Och sedan hem byta om för att åka till Malmköping på 30 årsfest hos Micke & Annelie så på Söndag är man väll vara helt slut.I dag köpte jag Thai mat till middag och till det drack vi kall öl, det var mums fillibaba.
Jo föresten snart kommer Sussi hem , hon bor & pluggar i USA.

Sophia & Sussi Midsommar 2008
 
Våra härliga ungar Fabian & Sophia 

Systrana Björklund
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0