Oj vilken dag ......

Fast jag fick sova länge så vaknade jag tidigt men väckte inte Danne förrän kl:09.00 då kaffet var klart.
Slappade ett tag i soffan medans Danne var i full gång med att plocka fram verktygen för att börja med altan nr.2.
Frukost kl:09.30 och sedan började jag städa boden och tittade igenom alla mina loppisbrylar innför Lördagen då jag skall åka till Flen och sälja det skall bli roligt.Vädert på förmiddagen har varit växlande ömsorg regn & sol.Sedan vid 14-tiden kom en gammal arb.kamrat från E-tuna (Jenny) så då blev det fika och en massa prat.Till middag blev det Chilicorncarne & vitt bröd till det serverades rött vin.Nu sitter vi på altanen i solen och njuter snart blir det soffan och Tv:e för resten av kvällen. Jo jag höll ju på att glömma i morgon öppnar Carolina,Jossan & Hanna sitt cafè .Den  ligger i Bromma /Höglandstorget tycker att ni skall åka dit om inte i morgon så en annan dag ,dom har öppet helger också och dom bakar allt själva.
Ha en bra kväll.......



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad kul att du har startat en blogg! Såg på Facebook. Roligt att följa er i vardagen. Idag är det halvtrist med regn, sitter på jobbet har fått en hel del gjort,det är skönt. Känner mig halvjagad inför studenten. Såå synd att ni inte kan komma. Skulle vara kul att ses nåt framöver. Får ordna nån tjejmiddag. När är du i stan next time?

Kram

2009-05-22 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0