Regn regn & åter regn

Hejsan på er , ja det var en vecka sedan jag skrev men här kommer det lite vad jag har gjort.
I lördags var det kick off med firman jag jobbar på ( Eurest AB ) i Linköping med övernattning. Tog bilen till Universtietet i Linköping skulle vara där innan 12.30 då det startade med konferans och vi var 600 annstälda. Jag var ju ensam från mitt jobb men min syster jobbar i samma företag fast i Stockholm så jag skulle bo med henne.
Plus att Marjo & Bert som jag också känner men ni som känner mig vet att jag hittar nya vänner ganska snabbt.
Eftersom vi var så många så fick inte alla plats på hotel i linköping utan 125 st av oss fick bo i Norrköping men det gick bussar till själva festen på SAAB i Linköping där vi var i en hangar , där festade vi loss till kl:01.00 då bussarna tog oss till hotellet. Syrran & jag somna runt 02.00 och vakna 08.00 på Söndagen , vi åt frukost och sedan slappade vi tills deras bussar mot Stockholm gick och då åkte jag bilen hem.
Måndagen hade jag tagit ledigt för att jag & Danne skulle med Carolina på banken i Järfälla vid 15.00, men Carolina ringde och talade om att Tina på banken var sjuk så det blev inget Stockholm. Tog bilen till Flen för att ta en fika med Anneli , hon & Micke har ju flyttat från drömhuset i Malmköping till ett annat drömhus ( bilder på det nya kommer senare).
Ja sedan var det Tisdag och det var jobba igen och det regnar ute och det regna i dag också inge roligt väder.
Så i kväll blir det TV:en & en härlig brasa.
Ha det gött på er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0