Torsdag 29 April

Hej hej nu har jag lite tid att skriva här medans jag äter en frukost. Ja Jenny jag ber om ursäkt men nu kommer det lite att läsa. Först tackar jag Jenny & Patrik för all hjälp i Söndags och tack för maten nu väntar vi bara på alla papper så det är som att gå i väntans tider.
I Måndags åkte jag upp till Stockholm för att hjälpa Carro med lite innhandling på Martin Olsson & IKEA efter handling åkte vi hem till charmtrollet Lèon som var på ett toppen humör , det var ett tag sedan jag träffade honom så jag tyckte att han hade blivit så stor. Kom hem i Tisdags och var super trött men innan middag hade Danne bestämt sig för att såga ner Björken för han hade fått för sig att det var den som gjorde att vi inte hade någon bild på kanal 4:ra och jag kan ju säga att jag var inte glad att han skulle göra det eftersom Björken var STOR men han var så bestämt men jag ringde efter våran goa granne Uffe som kom upp och hjälpte oss. Inte fick vi någon bild bara för att han fällde trädet så jag ringde våran goa glada konsult Patrik och han fixade till det. Kan inte Tacka dig nog Patrik men nu har vi super bild så TACK TACK TACK. Inte för att jag hinner titta på tv:e längre och då skall ni veta att jag är en riktig tv:e apa men hela min vakna tid tillbringar jag i Hobby rummet för nu håller jag på att göra kort till Sagostigen och min vakna tid är från kl: 6.30 till 23.00 med lite raster i mellan.
På Måndag börjar jag på Sagostigen och jag ser verkligen fram i mot det.

 

Mitt charmtroll med sina fina gummistövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0