Mitt liv kanske kommer att ta en annan riktning snart.......

Hej på er (ni som läser) ja jag vet att det är ett tag sedan jag skrev. Ja jag har inte gjort så mycket denna vecka som har varit men mitt liv kanske kommer ett att ta en annan riktning , för jag har hittat en Tobaks affär som är till salu och ligger i Malmköping. Skall nu i veckan få papper på butiken och kontakta AF för att söka " Starta eget bidrag". Jag är ju dock inte ensam om detta för Danne blir ju en del i det hela så klart. Men jag känner att detta kan jag inte missa för jag vet ju inte när jag kommer att få ett jobb så varför inte starta ett själv. Första reaktionen från Carro & Sophia blev lite tvekan från dom , det kan jag förstå för jag kommer ju inte kunna träffa dom lika mycket som jag gör i dag, jag kommer ju få jobba 7 dagar/veckan men då jobbar jag åt mig själv.
Men ju mer dom har tänkt så har dom ändrat sig och jag känner att jag blir 50 i år och det gäller nu eller alldrig.
Ja jag kommer att skriva här hur det går men håll tummarna för att affären går i lås. Just nu är det bara Tobaksaffären som snurrar i huvudet & hur vi skall göra. Så här ser den ut på ut sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0