Jag är helt såld....

I dag var jag på Scrapbooking Kurs och oj jag blev helt såld på detta, kunde inte ana att det skulle vara så roligt.
Jag blev ju eld & lågor på allt man kan både handla & göra, jag älskar ju att göra det lilla extra på ex: födelsedags kort. Så kursen höll på i 4 timmar och jag betala 300:- och det var med matrial och då hann jag med att göra 2 olika. Så i morgon kommer jag att sitta och göra kort för brinnande livet och vem vet du kanske får ett i din brevlåda någon gång. Sedan åkte jag in till Eskilstuna för att träffa Lena & Ingela ( f.d arbets kamrater från Jetpak)

Hoppas att natten går fort så jag får börja Scrapbooka.....

Här kommer ett fint ord val : Jag älskar mitt barn ♥ De kanske inte är perfekta, och de kommer troligtvis att göra sina misstag. Men det är mina/mitt för evigt! Och jag älskar dom/han/hon villkorsl...öst ♥ ♥ ♥       

Älska era barn med deras fel och brister. Och för allt i världen, glöm inte att tala om för dem att ni älskar dem, och krama dem ofta. Man vet aldrig vad som händer.... Och red alltid ut missförstånd. Genast.

             

Mina 2 första Scrapbooking kort.



Och detta handlade jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0