Nå vad har hänt ????

Ja det har ju inte hänt så mycket dessa dagar.
Torsdagen var jag hemma hela dagen men var ute i solen fast det var så kallt. Gick och hälsade på ett par grannar på området. Väntade på att Danne skulle komma hem.



Fredagen bestog av att jag städa & bakade kakor & Danne kom hem vid 15-tiden.
På kvällen skulle vi ner till Uffr & Gunilla på middag och deras 2 barnbarn var där Gustav & Emil.
Gick hem & såg på tv:e men började få ont i magen så jag gick och lade mig men vakna vid 00-tiden av att jag drömde så konstigt. Magen värkte så jag gick upp ett tag men oj vilken stjärnklar himmel , och tempen var -23 grader.
Lördag i dag har vi bara slappat, varit ute en sväng men nu är det tv:en & sport på den som gäller för Danne för min del skall jag nod gå och lägga mig läsa.











Dagens kärleksord :   Allt du behöver är kärlek. Kärlek är allt du behöver.





 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saknar dig min dotter.
 
Jag saknar dig min blomma, 
Jag väntar  att åter se dig skina som bara du kan.
Min längtan är så stor efter dig.
Jag minns våra underbara stunder,
Snart så får jag träffa dig min vackra dotter.

Kram Mamma



 



Kommentarer
Postat av: Sophia

Söt du är mamma men så länge har jag ju inte varit borta, tiden har ju gått fort.

Puss

2010-01-10 @ 03:07:07
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0