Lördag & melodifestival

I dag har jag & mannen varit i Stockholm för att köpa bäddsoffan, lämna våra sängar hos Svärföräldrarna i Väsby. Vidare till Konditori Park där vi skulle lev en spis & Danne skulle sätta upp ett plexiglas på disken där dom har bröd. Ja det blev att börja jobba på en gång dom hade fullt men folk , jag skulle ha bakat kakor men det var bara att glömma. Sedan kom Sophia och sedan Fabian, sedan bar det av hemmåt och middag blev på Donken i Strängnäs som vanligt när vi har varit I Sthlm.
Bänkade oss i soffan med lite gott att dricka för att se Melidifestivalen , ja och den har nyss slutat den jag ville att Salem skulle vinna men Anna vann & det gör inget för hon var bra och har en suverän röst.
I går så var det Scrapbooking hela kvällen gjorde nya alster, jag bara ÄLSKAR mitt rum där jag jobbar i.
Här kommer korten jag gjorde.













Jag måste köpa mig en kamera.....

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad mycket härliga och fina kort du har gjort! :-) Och va härligt det måste vara med ett eget pysselrum! Kram kram!

2010-03-14 @ 19:01:21
URL: http://stensaxochpase.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0