Tisdag & en ny dag på Sagostigen

Hej & God morgon skall snart i väg och jobba , gud vad det låter skönt att få säga det ordet det trodde jag inte för ca 2 år sedan. I går var det otroligt roligt har hand om Presentboden och skall ställa i ordning den och den ligger i ett gammalt stall och det är så charmigt butiken har Itte haft i 3 år. Så jag började att städa och höll på hela dagen men tyckte att jag inte kom någon stans men det hade jag. I dag skall jag fota och lägga ut här. Det är så fritt är ute i naturen och runt mig finns får, hästar, hundar & snart kommer kor & kalvar plus lammugnar kan man ha en bättre arbetsplats ???? nääää jag tror inte det. Önskar er alla en trevlig Tisdag & du skriv en liten komentar då blir jag ännu gladare.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0