Söndag 9/8-09

Jaha så var den värsta Söndagen på hela året här enl.min man, och det är att i morgon börja han jobba igen efter 4 veckor ledigt. I dag åkte vi till Carolina som befinner sig på Julita Värdshus hos pojkvännen Petter som jobbar där som kock. Vi kom fram kl:12.05 och skall äta lunch det är otroligt vackert där vi satt ute mot sjön och solen strålade.
Danne & Jag åt en helt otrolig Gös med fäska kantareller, sparris, färskpotatis och vitvinsåsoch Carolina åt kött. Tillefterätt tog vi äppelkompott med hemgjord vaniljglass & kaffe och vi drack öl och Bie vatten. Efter det stog magen i åtta kanter vi var så mätta vi TACKAR KOCKEN. Sedan åkte vi hem och då började jag plantera om lite blommor för vissa hade vissnat . Blev middag kl:19.00 och nu slappar vi bara. I morgon kommer Daniel & Tommy två kära f.d arbetskamrater från Stockholm så ni får se bilder senare i veckan. Såg nu att jag blundar på kortet vet ej varför....



Så här ser jag ut när jag påtar bland mina blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0