Jag vet ...

Hej på er alla som läser min blogg och jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit på länge. Så nu Sophia & ni andra här kommer lite vad som har hänt sedan sist jag skrev.
Förra veckan jobbade jag Mån till Onsdag för på Torsdagen var jag ledig för att besöka tandläkaren.
Efter jobbet på Onsdagen åkte jag till Carro & Park Konditori där det var full rulle med att måla , hämta hem möbler m.m. Carro & jag åkte till Martin Olsson för att handla och det blev en massa varor, ja från Park kom vi hem ca 00.00 så vi var trötta. Torsdag blev först att köra Carro till Äppelviken för att sedan gå till Tandis och sedan tillbaka till Park för att ställa i ordning allt innför Öppningen i morgon. Lördag upp vid 9-tiden och i dag skall vi åka på Kryssning med Danne`s företag vi blir 19 st men först blev det Park och hjälp vad folk som var där och det är roligt. Till båten samling vid 16-tiden sedan var det fest hela kvällen och vi hade roligt. Så mycket mer hände inte. Jag rekomenderar er att åka till Åppelviken & titta in på Park Konditori och passa på att ta något att dricka & fika, ta t-banan till Alvik & by till Nockebybanan och kliv ac Äppelviken sedan ser ni Konditoriet.
Och hjälp vad mycket det ha snöat sedan i går hela 21 cm har det kommit och jag är så glad att jag har Disel Doris(bilen) som är fyrhjulsdriven annars så hade jag inte kommit till jobbet.
Här kommer det lite bilder , tyvärr inga nya bilder innefrån Park men det får komma senare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0