Så var snart denna dagen till ända........

Vaknade rätt tidigt i morse och finns det någon underbara än att få vakna med att se solen strålar, nej det gör det nog inte. Blev frukost vid 8-tiden och lite data var inne och tittade om det hade kommit in några nya jobb att söka. Men det är torka på den fronten. Ja nu är det 2 dagar kvar till Midsommar och den blir lugn nja lite i alla fall. Vi har firande med midsommarstång och dans runt den nere vid sjön och en massa lotter och senare på kvällen är det dans på dansbanan. I dag var jag ju i Eskilstuna och handla, var inne på Underbara Hem och hittade en vit fin liten byrå som nu står i hallen. Sedan hittade jag två fina krukor som står på trappen ute. Ja jag var och handla i 4 tim så det tog lite tid men tid är det ända jag har just nu. Som Midsommar present till Carro & Sophia så fick dom lite pengar på sina konton för i år är 1:a året som vi inte firar tillsammans. Vilken fin & varm kväll det var i dag så efter middagen var jag ute på tomten och ordnade med mina blommor och sedan satt jag i solen på altanen och läste gick inte in förrän kl: 21.00. Har suttit vid datorn och har även tittat på TV.en. Ja det var min dag och den har varit bra och jag hoppas att även din har varit det.
 
Här är byrån jag köpte den passar så bra där den står


Nya krukor



Jag är galen i Pelagoner så det blev 4 nya.


Ha en bra natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0