Söndag & alla flyg är inställda...

Hej hej har fått bassning av en person att jag inte skriver så ofta. ja jag vet Jenny C att det var ett tag sedan.
Men jag har haft fullt upp med att göra mina kort och det har inte hänt så mycket mer.
Men en sak är ju detta askmoln som hopar sig över oss, har bekanta som åkte till Tahiland förra Tisdagen men nu får vi se om dom kan komma hem det datum som är bokat. En annan vän skulle i dag flyga till Mauritius med sin man men tyvärr så blev det inte så. Så nu börjar vi att oroa oss att vi inte kanske kommer i väg för att fira min födelsedag i Prag i slutet av Maj eller att vi inte kommer i väg till USA i slutet av Juli, men vi hoppas att detta skall avta.
Och nu har jag träffat en jobbcoach från Work Agent och vi skall träffas varje Torsdag i 3 månader ....ja du läste rätt... vet inte vad vi skall komma fram till som skall ta sådan tid ? men nu kanske det inte blir så för i Fredags var jag på Sagostigen. Ja men vad är det kanske ni undrar jo men gå in på www.sagostigen.se och läs. Så jag hoppas att AF beviljar praktikplats där jag trivdes både med stället och med Itte som äger stället, dom har ca 30.000 besökare per säsong och den är från 13/Maj till September.

Nu kommer det lite bilder på en del kort som jag har gjort i veckan.
Du vet att du kan beställa personliga eller bara kort av mig. , hör bara av dig.

Fasiken något är galet kommer inte åt min foton måste kontakta min konsult....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner mig träffad, men äntligen får jag lite senaste nytt från skogen...

2010-04-19 @ 09:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0