Sista dagen på Augusti för 2010

Ja så har då denna dagen kommit och vi får vänta 12 månader på denna dagen igen, det är inte klokt vad månaderna rullar på och inga jobb i sikte det är inte konstigt att jag undrar om jag nånsin kommer att få något innan jag går i Pension. Visserligen är det 15 år kvar till den dagen men är det ingen som behöver mig längre ?????
Ja sådana tankar får man ibland men det är tur att jag har min stora hobby som håller mina dessa tankar borta större delen av dagen. I morgon fyller Carolina 27 år och då skall jag åka till Stockholm och rå om henne.
Och det börjar närma sig TÄVLING för Petter ( svärsonen ) i Helsingfors som vi skall åka och titta på och Heja på honom så klart. Det är klart att vi är STOLTA över honom och han tävlar den 17 september så då får ni hålla tummarna.
Här kommer ett repotage om honom.

Petter Viding är Årets Unga Kock 2010. Han får därmed representera Sverige i världsfinalen i Helsingfors den 17 september. Tävlingen avgjordes på Stockholms Hotell- och Restaurangskola.

  

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0