Nä nu får det vara nog......

I dag har jag bara varit inne & Scrapbookat så det blev 3 nya kort, det tar lite tid att tänka ut hur jag vill göra. Sedan hamnar man bland alla andra Scrapbokking sidor på datan. Vi har inte kunnat vara ute i dag för det har snöat hela dagen så nu får detvara nog med snö, vill inte ha mera. Det är ett sådant bus väder att inte ens katten går ut.
I förrgår gjorde jag en Scrap Ideèr & Inspiration`s bok, där jag kan skriva upp & rita mina ideèr till kort som kommer i huvudet & skriva upp bra webbsidor. Jag var inne på en annan sida där jag fick syn på den tyckte det var en bra ideè. ja i kväll är det Melodifestivalen skall väll titta på det ett litet avbräck från OS.

Så här blev bokens framsida


Korten







Ja om det är något ni tycker om eller om ni vill beställa kontakta mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0