Snö och åter snö & OS

Hejsan på dig. Det är inte klokt så mycket snö vi har, i början tyckte jag att det var vakert med en vit vinter för det är vi ju inte bortskämda med att ha men HALLÅ nu räcker det vill inte ha mer. Har nyss kommit in efter att ha varit ute och skottat fram bilen + skottat så att jag får ut den nä nu fasiken får det räcka. I natt låg jag i soffan för att se Herrarnas final i Konståkning(förstås) och måste säga Svenska Konståknings Förbundet skickade rätt killa tänk att Adrian är den första Nordbo som sätter en kvadruppel het otroligt och sedan slutar han på 15
:de plats herre gud man får titta så långt tillbaka som till ja jag vet inte när det senast hände. Men detta är stort i Sverige nu kommer nog antal åkare öka till klubbarna.
I går Scrapbookade jag hela dagen och gjorde lite annat. Våra vänner Jenny & Mats har blivit föräldrar till en liten tjej visserligen 4 veckor för tidigt men hon vägde 3040 så stora Grattis kramar och jag skall göra ett kort och skicka till dom.
Fredag och helg vad händer nja inget för Danne skall väll se på OS och jag Scrapbooka.
Ni undrar kanske hur det går med Tobaken ??? ja vi väntar på papper och vi har tagit hjälp att räkna lite Tack för det Jenny C. Åter kommer med bilder på det jag har skapat senare.

Grattis Adrian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0