ÄNTLIGEN ÄR DOM HEMMA :)

Så jag har längtat till den 12 Januari så ÄNTLIGEN kom dagen då Sophia & Fabian kom hem.  Åkte upp till Stockholm i Måndags och var med Carolina hela dagen först på Park sedan när vi åkte hem så köpte vi med oss Suchi. Gud så gott det är och det är flera månader sedan jag åt det säger bara Mums fillibaba.....


Vi somna nog rätt fort för vi var trötta, ställde klockan på 05.00 men vaknade redan 04.20 och kunde inte somna om för det är i dag dom kommer hem, skall ut till Arlanda och dom landar klockan 06.00 men dom landade inte förrän klockan 06.30. Så i går var vi bara med varanndra hela dagen jag & Sophia & på kvällen kom stora syster, Suzanne & Cissi över till oss och Sophia hade beställt Carolina`s potatisoppa till middag som hon lagade den var mycket god. Till det åt vi Jossan`s hembakade bröd super gott.
Sophia somnade strax efter 21.00 själv tittade jag på tv:e och somnade frammför det.
I dag Onsdag satt vi soffan & mös , jag gjorde frukost, sedan åkte vi till Park igen ( vi var där i går också).
Jag var och handla åt dom och greja lite.
Nu är jag hemma igen och i morgon skall jag städa tänkte jag.

Här kommer ett litet kärleksord: Älska mej mest när jag förtjänar det minst, det är då jag behöver det som mest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0