Nu längtar jag .....

Jaha vad har hänt dom här dagarna då ??? inte mycket sedan jag kom hem från STHLM i onsdags.
Har bara varit hemma och slappat, varit ute & gått så man rör på sig lite grann i allafall.
I Fredag`s kom Fam Barkne på besök med Pizza , vi hade så trevligt & grabbarna var med så det var full rulle.
Dom berätta att dom åker till Thailand i April & till Prak i Maj från To-Sö och dom peppade oss att följa med så vi bokade en resa och det får bli min födelsedag för vi åker den 27/5 och då är det förresten Mickes födelsedag och jag fyller ju den 28/5 vi åker hem den 30/5 så nu längtar jag till Maj månad. Det skall bli så roligt att få komma dit för vi har nog pratat om att åka dit i 10 års tid men det har inte blivit av.
I dag har vi det lugnt & skönt varit ute och staplat ved & varit ute på sjön och gått. Hem och dricka varm choklad och prickikorvsmörgås MUMS. I kväll blir det en lugn hemmakväll.



 
         PRAG                                                     Fam Barkne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0