Söndag = Slappa

Ja i natt har jag sovit dårligt vet inte om det berodde på att det var fullmåne ? Så jag var otrolig pigg när klockan var 02.30 och funderade på att sätta på TV:en men det blev sängen igen där min lilla älskling låg och snusade.
vaknade igen då klockan var 07.40 och gick då upp, satte på kaffe och tittade vad det var för tempratur ute och det stog -13 grader fy satigen vad kallt men inne var det varmt & gött , tack vara att vi har golvärmen på.
Senare vid 12-tiden tittade solen fram och Danne fick åka till Malmköping för att handla själv tog jag en promenad, det var otroligt skönt men kallt. Resten av dagen har vi bara slappat, tittat på TV:e , läst .
I morgon är det en ny dag och min 1:a arbetslösa dag undrar vad jag skall göra, ja jag får väll se vad jag hittar på.

DAGENS ORD  Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0